Een beetje misselijk...

Goedemorgen,

Dat was me het dagje wel. Gister zijn we naar South Beach geweest DE plek als men over Miami praat. Ferrari's, Porsches, Mustangs als je van mooie auto's houd is dit zeker een plak om naar toe te gaan.

Aangezien we niet precies wisten waar te eten bood de Lonely planet zoals gewoonlijk uitkomst deze vertelde ons dat er een goede Diner zat in de buurt van Ocean Drive (de boulevard van South Beach). Aangezien men inmiddels ook echt toe was aan een fatsoenlijke kop koffie werd er via tripadviser eerst nog een andere plek gezocht waar we ook zeker wisten dat de koffie goed zou zijn. Dit bleek het geval en na deze verkwikkende kop besloten we naar de diner te gaan die zich 2 blokken verder bevond. De diner hield inderdaad huis in zo'n truck zoals we dit kennen van verschillende films. Het ontbijt was heerlijk en toen we klaar waren besloten we naar het strand te gaan om daar heerlijk in de Atlantische plas te gaan zwemmen.

Het water was prachtig blauw en was goed van temperatuur. Nadat we echter een half uur aan het spartelen waren begon het te betrekken. En we zagen steeds meer mensen het strand verlaten. Toen wij inderdaad ook besloten om eruit te gaan en we stonden te drogen op het strand was het al te laat. Het begon eerst te motregenen dus schuilden we onder de palmbomen tussen Ocean Drive en het strand in. Al snel hield het op met zachtjes regenen en dus was het tijd een plek te zoeken waar we even rustig konden afwachten tot het weer beter werd.

Dit deden we in de Cocktail bar genaamd Ocean's Ten waar ze heerlijke cocktails hadden hier hebben we zo'n 2 uur doorgebracht en nadat met name ondergetekende het erg gezellig begon te vinden, was het tijd om terug naar het appartement te gaan om ons op te frissen en 's avonds naar Little Havana te gaan. Ten minste dit was het plan. Ik begon me namelijk na een ciesta van 2 uur behoorlijk ziek te voelen. Waar ik last van had geen idee wat ik wel weet is dat ik me niet meer zo ellendig heb gevoeld sinds de voedsel infectie van een jaar of 11 geleden. Wat een drama. Gelukkig door de goede zorgen van Andrea, liek en Arne die wisten wat hier tegen zou helpen leek na 6 uur het ergste leed geleden.

Aangezien Jeroen besloot om een avondje in bed te blijven zijn wij als drie musketiers er nog op uit geweest om even wat te gaan eten. Om het op veilig te spelen zijn we gaan eten bij dezelfde sport bar als een paar dagen geleden. Dit had wat voeten in de aarde aangezien Arne voor hij het wist een tweede biertje voor zijn neus had die niet was besteld, Andrea's croutons werkelijk dreven in de olijfolie en ik genoeg knofflook voorgeschoteld kreeg om een meute weg te kunnen jagen. Daarbij kregen we ineens een tweede ronde drankjes en de rekening voor we goed en wel een toetje konden bestellen. Al met al hebben we toch lekker gegeten. om daarna moe en voldaan van de lange dag lekker terug te gaan naar het apartement

Vandaag staat de eerste Road Trip op het programma. We gaan van Miami naar de Everglades en daarna naar Big Pine Key in de Florida Keys. Dit doen we met een huurauto en zou ongeveer 4.5 uur rijden betekenen.

Oftewel vandaag gaan we op pad, helemaal de oude voel ik mij nog niet maar dat komt na het ontbijt van straks vast goed.

Groetjes

De reisgenoten



Reacties

Reacties

Sander

He bah, kleine tegenslag maar hopelijk schopt het de planning niet in de war. Veel plezier, ik ben benieuwd hoe de Everglades waren!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!