De langste dag van het jaar

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. Gister was met zijn 30 uur de langste dag van het jaar.

Gister om 6 uur Nederlandse tijd begon dus onze dag. En om eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat de reis zo vreselijk.... wat zeg ik verschrikkelijk..... afgrijselijk..... soepel zou verlopen. Eenmaal op Schiphol bleek dat we na het inchecken gewoon goede plaatsen naast elkaar hadden. Dit betekende dat we vroeg op Schiphol waren maar dat gaf ons mooi tijd het douane dansje te doen en daarna nog wat te ontbijten. Wat mij meteen al opviel is dat het veel rustiger was dan tijdens mijn voorgaande reizen.

De eerste vlucht was niet bijzonder we vertrokken op tijd iedereen keek een filmpje, at wat en sliep wat en doordat we wind mee hadden kwamen we om 13.30 plaatselijke tijd aan (Nederlandse tijd 19.30). Nadat ook hier weer de douane dansjes gedaan waren hadden we hier wederom ruimschoots de tijd om ons te goed te doen aan Dunkin Donuts en wat Japanse afhaal (die ook al verassend goed bleek te zijn). Het vliegtuig dat we vervolgens richting miami hadden was een A330 een ongeveer 2x zo groot vliegtuig als waar we mee vanuit Europa kwamen. Op Philadelphia was het ook rustig, nergens rijen of drommen mensen. Het vliegtuig bleek dan ook nauwelijks gevuld en met 40 inzittende tegenover de 222 passagiers die in een A330 kunnen konden we overal zitten. Doordat het vliegtuig dus zo leeg was vertrok het eerder dan gepland en waren we al aan om 18.30 ipv 19.00 die er voor stond.

Op de Luchthaven pakten we een taxi en om 19.30 waren we brak en wel in ons prachtige appartement in Downtown Miami (foto's volgen nog). Omdat het ons slim leek niet meteen te gaan slapen omdat je anders veel te vroeg wakker zou worden, besloten we nog even wat te gaan eten. Na wat zoeken op internet bleek een Ierse sportsbar hiervoor de beste papieren te hebben. De burgers die we daar hadden bleken heerlijk en zorgde ervoor dat ondergetekende instortte. Het was tijd om te gaan slapen na deze lange dag.

En eerlijk is eerlijk het reizen per vliegtuig was op deze manier goed te doen.

Groetjes

Jeroen en Liek

Dennis

Gelukkig is het vliegen je mee gevallen. Uiteindelijk is het altijd toch weer de moeite waard :-) . Veel plezier in Miami !

joke

gelukkig een goede reis gehad nu volop van genieten groetjes uit het koude holland xxx

vera

mooi en nu lekker genieten en weer bijkomen

Marcel

Veel plezier, geniet er van

Veronique

Ben benieuwt hoe het verder gaat. Heel veel plezier!