Weer op avontuur...

Hallo mensen,

En daar gaan we dan weer, morgen rond deze tijd zitten we weer in het vliegtuig naar wat hopelijk weer een hele bijzondere reis zal worden. Ook dit keer zal de reis weer naar de VS zijn, wel is het dit keer een compleet ander gedeelte namelijk Florida. Dit keer zal echter om nog een reden bijzonder worden omdat we met vrienden van ons Arne en Andrea zullen reizen.

Onze reis zal morgen al vroeg beginnen. Om 6 uur zal de wekker gaan en om 7 uur zullen we richting het kantoor van mijn werk(Jeroen) rijden waar wij de auto zullen parkeren. Hierna zal Mika (als hij op tijd is) ons om 7.45 naar Schiphol brengen. Daar zullen we om 8.00 aankomen om vervolgens het eerste obstakel van de reis te overwinnen. Wie eerder mijn blogs heeft gelezen weet dat ik hoe meer ik vlieg ik minder fan wordt van het vliegen. Echter als je ver wilt reizen ben je er min of meer toe veroordeeld. Ik heb daarom Liek belooft dat ik mij tijdens de 13.5 uur reizen met dit prachtige vervoermiddel niet negatief zal uitlaten over de vliegtuigmaatschappij of het vervoermiddel in het algemeen. Het is immers vakantie en waarom zou je je er druk over maken.

Dit zal echter meteen al een uitdaging worden daar American Airlines er alles aan doet mij uit de tent te lokken. De afgelopen weken heeft een van onze reisgenoten geprobeerd om de stoelen alvast te reserveren op dit moment is de status hiervan onbekend. Ook het inchecken bleek vandaag niet geheel soepel te gaan tot frustratie van reisgenoten en ons. Waardoor de status van het inchecken en de stoelen op dit moment onbekend zijn. Met de taferelen van United nog in het geheugen hopen wij erop dat we dit morgen op Schiphol kunnen regelen en dat we dan alsnog met z'n 4en naast elkaar kunnen zitten ipv alle 4 op een andere plek in het vliegtuig.

Mijn reactie hierop is "ach kan gebeuren het komt vast goed morgen want vliegtuigmaatschappijen zijn professionele organisaties."

Voor nu zijn de koffers gepakt en zitten we er klaar voor, morgen zal de eerste reisdag van Amsterdam via Philidelphia naar Miami gaan waar het op dit moment een 28 graden is.

Iedereen slaap lekker en tot morgen.

Jeroen en Angelique

Reacties

Reacties

vera

een hele goede reis en een geweldige vakantie

Arne

Ik zal voor jou klagen en chagrijnig zijn, hoef jij het niet te doen ;)

Jeroen

Hmmm das best een geniaal idee I will feed on your frustration hahaha.

Andrea

Liek! Ik kom wel naast jou zitten, kunnen Arne en Jeroen lekker tegen elkaar aan klagen.????

Arne

Als Jeroen en ik naast elkaar kunnen klagen weten we dat het morgen gelukt is ;)

Sander (G)

Goede reis, veel plezier daar in Florida e.o.! Succes met de vliegmaatschappij!

Mario

Goede reis en vlucht(en) in the US of A... ????

Thea

Goede reis en heel veel plezier!

joke

goede reis en heel veel plezier xxxx

Tallie

Damn.... wat lekker! Geniet er lekker van samen en zorg dat jullie heerlijk bruin terug komen. Dikke kus ????

Ronald en Ans

Een hele mooie reis samen.

Veronique

Viel plezier en fantastische indrukken. Viel Spaß!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!