I love it when a plan comes together

Hallo allemaal,

De dag van gisteren was een bijzondere dag. Allereerst heerlijk ontbeten, eieren met spek door Andrea. Daarna gingen we naar Bahia Honda State Park een natuurgebied op een eiland verderop met prachtige stranden. Door onze ervaring eergisteren wilde we toch nog even lekker snorkelen en hoopte we toch nog iets te zien. En dat lukt. Het strand waar we zaten kenmerkte zich door een kort zandstrand met wat stenen (hier was voorzichtigheid geboden). Daarna liep het over in wier en een soort steen met af en toe koraal. Het hierover heen zwemmen was wennen omdat het zeer ondiep was en het zeewier dus langs je borst kriebelde. Toen we hier zwommen zagen we van alles. Koffervis, kleine mooie visjes en dode zee-egels.

Hierna haalden we iets te snacken en was het tijd om naar huis te gaan. We zouden namelijk uit eten gaan en op een bijzondere plaats gaan eten. De plaats heette Little Palm Island en was op een privé eiland waar ook een resort op gevestigd was. Wat Liek niet wist is dat 3 maanden aan voorbereiding voor deze dag voorafgingen. Ik was dan ook wel wat nerveus. Liek wist niet dat de reservering al 2 maanden van te voren was gedaan we op een privé strandje met privé bedingen zouden eten. En ik een ring in mijn broekzak zou hebben om haar ten huwelijk te vragen. Ook wist Liek niet dat we 2 dagen geleden dit etentje moesten verzetten vanwege de stortbuien. Dit lukte allemaal en dus zaten we op de boot (helaas met z'n drieën omdat Arne ziek was) op weg naar het eiland. Eenmaal aangekomen werden we verwelkomd door het personeel van het eiland. We kregen een prachtige plaats op een klein prive strandje met roosblaadjes en een paar parasols om de wind tegen te houden. Daar mochten we plaatsnemen een hertje kwam nieuwsgierig kijken en begon rustig de blaadjes op te eten. En voor mij voelde dit als het moment. Terwijl we op de menukaarten kregen besloot ik Liek te vertellen dat ik mijn leven met haar wilde delen. Ik ging op 1 knie haalde de ring te voorschijn en ze sloeg haar handen voor de mond. Na mijn vraag zei ze ja. En dus zijn we vanaf heden verloofd. Foto's volgen wederom nog. Het was tijd om vervolgens een hapje te gaan eten. Wat volgde was werkelijke heerlijk de maaltijd paste volledig bij moment en bij het toetje had de chef congratiolations vermeld op het chocolade taartje.

Liek dankje dat je de rest van mijn leven bij me wilt blijven ik hou van je en deze avond was werkelijk geweldig.

Groetjes Jeroen


Reacties

Reacties

Daphne

Yeeeeeeh!!! Party party!!

Sander

<3

Anne

Yessss! Dit is mijn favoriete blog so far, I'm so happy voor jullie allebei <3

Je schoonvader hahahaha

Top gedaan Jeroen, veel geluk samen. ........ Feestje

Joke

Geweldig wat romantisch gefeliciteerd en heel veel geluk samen dikke kus alletwee xxx

anja

gefeliciteerd en heel veel geluk dikke knuffel xxxxxxxxx

vera

heel veel geluk samen ,en hehe Jeroen nu kun je echt genieten van je vakantie nu de zenuwen er vanaf zijn

Frank

Heel super!! Jullie beide van harte gefeliciteerd met de verloving

Anna

Gefeliciteerd lieverds, op een lang, gelukkig en gezond leven samen!

Dennis

Van harte gefeliciteerd !

Groetjes. Dennis de leest

monique (miekie)

WAUW! geweldig, wat romatisch! wens jullie alle geluk van de wereld. GEFELICITEERD

Inge en Arno

Yes!!! En ze zei ja!! En niet eens eerst drie keer nee ;)
Jeroen nu lekker genieten nu de zenuwen weg zijn. Goed idee om niet te wachten tot Disney. Zo te horen was dit perfect!! Feestjeeeeee!!!! Veel liefs voor jullie beide! Xxx Inge Arno Joris en Robin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!